Читати 4 хв

Онлайн-лекція про корпоративну соціальну відповідальність українського бізнесу

Онлайн-лекція про корпоративну соціальну відповідальність українського бізнесу

 

15 серпня 2024 року команда Щедрого вівторка разом з Сергієм Лукачко (Netpeak Group), Танею Каменевою (Shields) та Дарією Косяковою (Repair Together) провела онлайн-лекцію про небайдужість українського бізнесу та корпоративну соціальну відповідальність в умовах війни.

 

Лекція стала проміжними підсумками дослідження успішних практик КСВ, яке проводять Оксана Лихожон – маркетингова директорка та Ірина Угнівенко — креативна стратегиня Zagoriy Foundation у межах проєкту Щедрий вівторок. На цей день вони провели 35 інтерв’ю з бізнесом, креативними спільнотами, некомерційними організаціями, серед яких MEGOGO, Netpeak Group, Projector Institute, MacPaw, Kormotech, LUN, Dobrobut, KOLO, Shields, Repair Together, Promprylad та інші.

 

Підсумуємо ключові тези:

 

  1. У бізнесу в Україні є два типи КСВ. Перший, класичний, націлений всередину й має на меті доброчесність та сталий розвиток. Другий, більш креативний, націлений назовні, прагне змінювати село, місто, країну на краще. Його називаємо корпоративним громадянством. Бізнес може поєднувати обидва типи, і, як бачимо з наших інтерв’ю, саме це і робить.
  2. Бізнес схильний засновувати власні благодійні фонди та громадські організації, тому що хоче більше контролю та більш зрозумілих йому метрик ефективності допомоги. Часто в цьому процесі він дублює наявні успішні організації або державні інституції. Основна причина — брак якісної комунікації.
  3. Одна з кращих стратегій вибору напрямку допомоги для бізнесу — виходити зі своїх цінностей та експертизи. Що ви вмієте найкраще, до чого ви небайдужі, до чого тягнеться команда? В цій зоні й варто шукати.
  4. Допомога бізнесу — не лише про гроші. Іноді вона про знання, руки та серця.
  5. У жодному з 35+ інтерв’ю ми не почули про універсальну метрику для оцінки впливу КСВ на інші показники бізнесу. Проте цей вплив є. Зокрема, бізнеси бачать позитивний вплив на бренд роботодавця, репутацію, споживчий вибір та лояльність клієнтів.

 

Запису лекції не було, проте команда обіцяє провести ще одну лекцію з повним дослідженням на основі 50+ інтерв’ю. Його результати в кінці року перетворяться на посібник “Небайдужі: гід з корпоративної соціальної відповідальності”.