Небайдужі: Гід із корпоративної соціальної відповідальності для українського бізнесу

Що пропонує гід із КСВ?

  • кейси корпоративної відповідальності українського бізнесу під час війни
  • дороговказ для тих, хто хоче структурувати свої благодійні практики
  • поради, як інтегрувати соціальну місію в бізнес
  • дорожня карта для бізнесу та громадського сектору
  • стратегії ксв для бізнесу
  • кроки до розуміння потреб бізнесу, з одного боку, та громадського сектору, з іншого

Чому важлива корпоративна соціальна відповідальність (КСВ)?

Команда Щедрого вівторка провела дослідження корпоративної соціальної відповідальності та соціального впливу бізнесу, щоб систематизувати й зберегти практики небайдужості. Вони сприяли стійкості країни на початку повномасштабного вторгнення і зараз допомагають їй долати нові виклики.

Говорили із CEO, маркетологами, CSR лідерами та комунікаційниками великих та маленьких бізнесів, авторами ініціатив, засновниками фондів, креативниками та власниками рекламних агенцій. Частину матеріалів на основі цих розмов ви можете прочитати у Блозі небайдужості.

Комʼюніті небайдужих

Дослідження “Щедрого вівторка” у цифрах

  • Способи підтримки можуть бути різними, а цілі у більшості – не про піар.
  • Корпоративна соціальна відповідальність вже не зовсім “відповідальність”, як заведено у світі, а більше корпоративне громадянство та соціальний вплив.
  • Бізнес та громадський сектор часто не можуть працювати у партнерстві, бо мають різні засоби та теорію змін.

Кому буде корисним цей гід?

  • HRD та HR, які хочуть покращувати бренд-роботодавця за допомогою найбільш цінного інструменту
  • Власникам бізнесу та СЕО, які хочуть впроваджувати соціальну місію на рівні стратегії
  • Маркетологам, CSR-лідерам та піарникам, які розуміють, що соціальні проєкти — важлива складова бренду
  • Волонтерським ініціативам та фондам, щоб зрозуміти, чого від них очікує бізнес
  • Всім, кому важливо зробити небайдужість нормою, а саме — частиною корпоративної культури
Вітаємо!

Нам важливо розуміти, кому цікавий наш Гід, щоб розвивати проєкт. Залиште, будь ласка, ваші дані, аби ми могли запропонувати вам у майбутньому актуальні продукти.
Дякуємо!

Вітаємо в комʼюніті небайдужих!