Читати 3 хв

“НЕБАЙДУЖІ”. Конференція про КСВ в Україні

Чи можна не платити податки, а донатити? Коли медіа готові безкоштовно писати про соціальні проєкти бізнесу? Як не (всім) сісти за благодійність, а робити хороші речі у межах закону? Конференція «Небайдужі» відбудеться 3 грудня, до Щедрого вівторка, та буде присвячена корпоративній соціальній відповідальності у часи війни. Організатор —  бюро соціальних проєктів Zagoriy Foundation.

У 2024 році команда Щедрого вівторка провела 50+ інтервʼю з представниками бізнесу, креативної спільноти, громадського сектору та військових фондів, щоб з’ясувати як наразі працює КСВ в Україні, з якими викликами стикаються бізнеси та фонди, як соціальна місія стає поруч з корпоративною, а класичний CSR під час війни трансформувався у корпоративне громадянство.

Мета конференції —  поділитися набутком з цього дослідження у вигляді інсайтів та успішних кейсів, обговорити виклики благодійності за три роки повномасштабної війни та побудувати діалог між бізнесом та громадським сектором, щоб знайти нові ідеї, підходи та натхнення. 

Серед спікерів — Наталія Кривда (УКФ), Олена Плахова (Нова Пошта), Наталія Ємченко (System Capital Management), Світлана Денисова (KSE), Андрій Шувалов (Фонд Сергія Притули), Альона Жигура (Аврора Мультимаркет), Геннадій Карлінський (WOG), Катерина Загорій (Zagoriy Foundation), Анна Завертайло (Honey, Завертайло), Єлизавета Бордунова (Vector), Орися Хим’як (miltech, ex-Reface), Яр Бірзул (KOLO), Анна Манухіна (MacPaw Foundation), Віра Щербакова (AJAX Systems), Володимир Дегтярьов (НГУ «Хартія») та інші представники бізнесів та благодійних організацій. 

У фокусі: 

  • КСВ — це PR, маркетинг чи громадянський обовʼязок?
  • Особливості КСВ в Україні. Чим ми відрізняємось від інших країн.
  • Як комунікувати соціальні проєкти, щоб про них писали медіа?
  • «Шоб сіли не всі». Як робити хороші речі в рамках закону.
  • Що бізнес хоче від фондів і що фонди хочуть від бізнесу?
  • Як працюють військові фонди і що не так з системністю? 
  • Практичні КСВ-кейси від Укрзалізниці, GoodWine, tmByMe, LUN та Repair Together.

На конференції відбудеться офіційна презентація Гіда із корпоративної соціальної відповідальності «Небайдужі» — дороговказу із корпоративної небайдужості. 

Також на події працюватиме мандрівна подкаст-студія від Радіо Сковорода, де в прямому етері лектори поділяться своїми кейсами. 

Для кого?

Для власників та керівників бізнесу, PR та HR-фахівців, маркетологів, КСВ-менеджерів, лідерів NGO та всіх небайдужих.

Де і коли?

3 грудня, 10.00-19.00

Київ (тільки офлайн), місце організатори повідомлять за 12 годин до події.

Вартість квитка  — благодійний внесок у 1000 грн.