Читати 1 хв

Небайдужі: гід із корпоративної соціальної відповідальності

Небайдужі: гід із корпоративної соціальної відповідальності

Команда Щедрого вівторка протягом 2024-го року провела 60 інтерв’ю з бізнесами, громадським сектором та креативними спільнотами, щоб систематизувати й зберегти практики небайдужості. Вони сприяли стійкості країни на початку повномасштабного вторгнення і зараз допомагають їй долати нові виклики.

Говорили із CEO, маркетологами, SCR лідерами та комунікаційниками великих та маленьких бізнесів, авторами ініціатив, засновниками фондів, креативниками та власниками рекламних агенцій. Частину матеріалів на основі цих розмов ви можете прочитати у Блозі небайдужості. 

А весь набуток — побачити у Гіді з корпоративної соціальної відповідальності.  

Український бізнес навчився проявляти гнучкість та вигадливість під час двох революцій та пандемії, але з початком повномасштабного вторгнення мусив прийняти екзистенційний виклик. Багато людей з бізнесу, з якими ми говорили для створення цього гіду, підставили плече державі й розбудували паралельні з нею інституції. Цей досвід небайдужості безпрецедентний, а на думку деяких — експортний”. – Ірина Угнівенко, авторка Гіду, креативна стратегиня Zagoriy Foundation.

Що ви знайдете у “Небайдужі. Гіз із корпоративної соціальної відповідальності”?

  • збірку кейсів небайдужості бізнесів в умовах повномасштабної війни
  • дороговказ для тих, хто хоче структурувати свої благодійні практики
  • поштовх до пошуку соціальної місії бізнесу
  • кроки до розуміння потреб бізнесу, з одного боку, та громадського сектору, з іншого

Кому гід буде корисним?

Власникам бізнесу та СЕО, які хочуть впроваджувати соціальну місію на рівні стратегії. 

Маркетологам, CSR-лідерам та піарникам, які розуміють, що соціальні проєкти — важлива складова бренду.

HRD та HR, які хочуть покращувати бренд-роботодавця за допомогою найбільш цінного інструменту 

Волонтерським ініціативам та фондам, щоб зрозуміти, чого від них очікує бізнес

Всім, кому важливо зробити небайдужість новою нормою, а саме — частиною корпоративної культури.

ЗАВАНТАЖИТИ ГІД