Кейс: благодійні традиції від БФ «Крона»

Хто?

Всеукраїнський благодійний фонд «Крона», заснований у 2006 році

«#ЩедрийВівторок — це можливість говорити. Говорити про те, про що раніше мовчали, про магічні історії, про благодійність. Це шанс за допомогою комунікацій виховати звичку робити добрі справи» — ділиться своїми відчуттями Лариса Сідєльнік, координаторка програм БФ «Крона».

Благодійний фонд «Крона» — це невелика команда ентузіастів, які разом з волонтерами та партнерами роблять добро ще з 2006 року. Фонд підтримує найрізноманітніші добрі справи, проте основний його напрямок — допомога дітям, їхнім батькам та лікарям у боротьбі з тяжкими хворобами.

«Крона» приєдналась до Щедрого Вівторка від моменту його появи в Україні та вже три роки реалізовує акції та благодійні активності до цього дня. Ми поспілкувались з координаторкою програм Ларисою Сідєльник, щоб дізнатись як #ЩедрийВівторок вплинув на роботу фонду.

#ЩедрийВівторок сердечний

Перша акція фонду до Щедрого Вівторка #ЩедрийВівторок_сердечний — це партнерство з Автомобільною дилерською мережею НІКО. На честь всеукраїнського дня добрих справ компанія та її клієнти протягом місяця віддають 10 гривень з кожного сезонного шиномонтажу, а з кожного придбаного автомобілю — 1000 гривень.

За минулі роки акція принесла понад 130 000 гривень, завдяки яким БФ «Крона» зміг організувати ремонт обладнання в Центрі дитячої кардіології та і кардіохірургії. Також фонд спрямував частину коштів до Національного Інституту серцево-судинної хірургії імені М.М. Амосова. У цих двох закладах щороку рятують життя понад 5 тисяч дітей і 150 вагітних жінок з вадами серця.

Нині #ЩедрийВівторок_сердечний — це вже добра традиція для фонду та його партнерів. За словами Лариси, партнери та працівники компанії чекають на акцію та охоче беруть участь у ній. Надзвичайно приємно бачити, як працівники автосервісів дізнаються про благодійність, роблять свій внесок у просвіту клієнтів та розуміють, як це важливо — робити добро.

«Добрий маркетплейс» — вплив карантину на благодійність

Карантин вніс зміни в безліч процесів, в тому числі в благодійність. Саме карантин надихнув БФ «Крона» додати до #ЩедрийВівторок_сердечний онлайн-акції. Саме так з’явилась ідея «Добрих годин» — можливості для всіх небайдужих допомогти не грошима, а своїм часом та вміннями.

З цією метою створили такий собі «Добрий маркетплейс» — сайт, на якому волонтери можуть розмістити будь-які пропозиції допомоги та запропонувати cвій час, а бенефіціари фонду — замовити допомогу.

Багато хто не знає, що іноді підопічним фонду не вистачає навіть не грошей — а часу. Доставити продукти з супермаркету, допомогти по господарству, або щось відремонтувати — така допомога також надзвичайно цінна. Завдяки Добрим годинам минулого року було подаровано понад 99 годин турботи.

Наймагічніша історія — пригадує Лариса — сталася перед Різдвом. Мама однієї дівчинки з інвалідністю не була в салоні краси з самого народження доньки — понад 11 років. Вона сама робила собі зачіски, сама фарбувала волосся… Але завдяки подарованим Добрим годинам вона нарешті отримала можливість відвідати салон краси. Під час її перетворення чарівно було все навколо: оздоблення салону, атмосфера, а в кінці вечора ми всі разом пішли до ялинки — хіба це не різдвяне диво?

А що після?

Лариса наголошує, що #ЩедрийВівторок — це не просто один день. Це місяці підготовки, та активності після. Але саме він допомагає просувати благодійність. Завдяки участі у Щедрому Вівторку, у БФ «Крона» з’явилися нові партнери, а також можливість розповісти про благодійність більш широкій аудиторії.

#ЩедрийВівторок_сердечний, який став традицією, розкрив більше можливостей для співпраці — завдяки йому стало простіше доносити до бізнеса необхідність співпрацювати заради добрих справ.

Добрі години стали гарним прикладом того, що допомагати можна не тільки грошима, а й своїм часом, талантами та вміннями.

«#ЩедрийВівторок — це привід розповісти аудиторії щось нове. Це можливість розширити комунікацію» — розповідає свої враження Лариса.

Поради початківцям

Багатьом організаціям цікаво — як саме приєднатись до Щедрого Вівторка. Тож ми попросили Ларису поділитися своїм досвідом та дати кілька корисних порад. Благодійним організаціям вона радить готуватися до події заздалегідь, виділити час та за можливості знайти людину, яка буде окремо відповідати за цю подію

«Треба буде БАГАТО працювати! Ти не розслабляєшся: і підготовка, і #ЩедрийВівторок, і наступні активності — потрібні сили та концентрація. Адже в ці дні більша аудиторія — але й сил чомусь більше!» — посміхається Лариса.

Також вона рекомендує розпочати свої традиції до Щедрого Вівторка. Набагато зручніше запускати повторювану акцію — тоді алгоритм вже відпрацьований, партнери підготовлені, а ресурсу потрібно значно менше.

Для бізнесу в неї також є поради: шукати надійних партнерів-благодійників, які зможуть зробити роботу професійно та прозоро.

«#ЩедрийВівторок дає бізнесу можливість показати себе з іншого боку: як небайдужий та соціальний проєкт».

Лариса впевнена, що #ЩедрийВівторок — це можливість не тільки творити добро, але й говорити про нього. #ЩедрийВівторок допомагає поширити культуру благодійності та принести її в маси. А усі витрачені на підготовку зусилля тисячі раз окупаються тим добром, що вони приносять.